2010. július 31., szombat

Kiköltözés

Hát eljött a nagy nap!
2010.07.12.
Itt hagyjuk a lakást amiben 7 évet húztunk le.
Voltak jó illetve rossz élmények is,amik ide kötöttek minket.

Új élet kezdődik!

Maga a pakolás hamar megvolt.Lacám és Tiborom rengeteget pakoltak,de ez várható volt.
Én nem csinálhattam semmit.Magatehetetlenül ültem és néztem a 2 fiút ahogy viszik a cuccokat,bútorokat és majd megszakadnak :(

Jó nagy a ház!
Persze viszonyítási alapom csak a bő 43.7nm-es lakás.
Na ez kb a háromszorosa.
Lesz munka bőven...De ez is benne volt a pakliban :)

Kedden már a gyerekek anyunál voltak Pécsen. (Hiányzott nekik a baráti társaság és nem akartam csak úgy kiszakítani őket a megszokott környezetükből-Tudom nekem is fura a dolog)

Szintén kedd (2010.07.13.) Terhestanácsadásra mentünk.
Hazafelé lerohadt az autó.
1 óra a tűző napon...nem kívánom senkinek.
Nagy hassal,sportautóban,felforrt ásványvízzel...

Na bepöccentünk és lesz ami lesz alapon elmentünk aksit venni.
Persze a plussz kiadással nem számoltunk :(
Csekély 16.834 forinttól szabadultunk meg 2 perc leforgása alatt.
Na...ha nem lesz jó-felgyújtom és gyalogolok....
Drágám hamar kicserélte az aksit...és harmadszori próbálkozásra el is indult a kis drága!!!
Szerencséje volt!!!
Tényleg megtettem volna :)

Csütörtökön (2010.07.15.) NST... Tibi éjszakás műszakba kezd.
Én addig anyuéknál leszek a gyerekekkel!
Hétvégére hidegfrontot mond...meglátjuk,hogy átvészeljük-e vagy szülünk?! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése