2010. november 24., szerda

Fejlődésneurológiai kontroll

2010.11.18-án voltunk fejlődésneurológián.
Doktornéni szerint pici a kutacsom és a fejkörfogatom.
41cm-t mértek...de előző héten amikor az oltást kaptam,akkor 42cm volt.
Érdekes!
Kutacsomat többen is megnézték,valóban picike.
Anya barátnőjének az ikrei 8 hónaposak és nekik jóval nagyobb a kutacsuk,mint nekem :(
Dokinéni és védőnéni azt mondták,hogy szerintük minden rendben van a fejemmel...bár a kutacsom tényleg pindurka.
Februárban kell menjünk ismét kontrollra.
Anya aggódik,hogy nincs-e valami bajom...de szerintem TÖK RENDBEN VAGYOK! :)
Nyugi anya!!!

Szépen hízok.
Már 6750 gr vagyok és 62cm-t mértek.

Kapom a Sinlac pépet...anya nem győzi belém tömni.
Imádom.
Van egy csomó receptünk,amit anya előszeretettel fog majd nekem csinálni! :D

A Borostyános oldalra feltették a képemet (megjegyzem,mellettem van az "asszonykám" is)


Jó mi?

Mellékelek egy-két képet is.
Csak,hogy ne felejtsétek el az arcomat :)

Jön a fogasckám....

Jól beültettek :)


3 megjegyzés:

  1. Miért baj az ha kicsi a kutacs?? Az nagyobb baj ha nagy én úgy tudom!! Bálintomnak is kicsi volt de senki soha nem mondta hogy ez baj lenne, és 1 éves korára meg gyönyörűen összenőtt!
    Ne aggódj nincs semmi galiba! Puszi nektek

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!
    :D
    Azt mondták azért baj ha idő előtt benőne...mert nem lesz helye nőni az agynak :(
    Nem értem..aggaszt,de kezdek nyugszizni miatta (Kriszti)

    VálaszTörlés