2010. december 15., szerda

Rugós hinta

Brigiéktől kaptam egy frankó kis szerkezetet.A neve:
Rugós hinta és 4 hónapos kórtól használható.
Hát baromira tetszik a dolog :)
Bubu eljött megnézni...és amikor megmozdultam a hintában...elrohant...megijedt tőlem :)
Nagyon tetszik a dolog...
Fanni egy kicsit még hintáztatott is benne :)

Köszönöm BRIGI!!!!!



Először elég furán néztem anyára :)

De aztán tetszett a dolog

és most tekintsetek bele a rövid videóba...ami nem egy nagy dolog...de látszik hogy nem idegenkedek ettől a játékszertől-lesz ez még jobb is!!!!



Anya miután abba hagyta a videózást,én "buktam" egy adagot...amit a Bubu fel akart nyalni...anya rászólt,de már jött is a következő adag,ami Bubut fülön találta :)
Mindenki nevetett!
Csak én nem értettem miről van szó :(


Zoénak üzenem-majd ha kijön Ő is kipróbálhatja :)
Persze a többi Pécsi topic baba is :P

Csókollak Benneteket.

2 megjegyzés:

  1. Szia Csillag!Biztos nem emlékszel Rám.Egyszer felbukkantam a bneten,mint V.Kata29.Azóta aug 12-én nekem is megszületett Domonkos fiam és folyamatosan olvasom a bnetet is, a blogjaitokat is, csak reagálni nincs időm a 2 gyerkőc mellett.:)Szóval csak annyit szerettem volna,h próbáljátok meg úgy a hintát, h le ér a pici lába Gergőkének, akkor saját magát tudja hintáztatni és jobban élvezi majd.:) Legalábbis Domonkos így van...Szép napot!Bocsánat a belekontárkodásba, csak annyira sokat olvasok már Rólatok (itt értsd az augusztusi babák anyukáit),h már szinte ismerlek Titeket.:)Üdv:Kata

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond!Igen emlékszem rád :)
    Hogy vagytok?Látom a blogod még csak most kezded-Sok Sikert hozzá! :)
    Gratulálok Domonkoshoz!!!
    Igen...le ér a lába...ez csupán az első kép,amikor felszereltük :)
    De valóban,kis cipőben nagyon jól megy neki amikor talajt ér a lábikója....pörög-forog...és néha fel-fel rúgja magát.Rájön majd a taktikára :)
    Puszi nektek és Kellemes Ünnepeket!!!
    Természetesen Minden olvasónknak!

    VálaszTörlés