2011. április 13., szerda

Az első hétvégénk külön :(

Apa elvitte Gerit Romonyára a mamához szombati nap és csak vasárnap jöttek haza.
Üres volt a lakás ...se hiszti,se nevetés,se kacaj...semmi :(
Telefonon ugyan hallottam a hangját ő is az enyémet!-na ezt nem kellett volna :(
Szegényem amikor beszéltem hozzá nagyon sírva fakadt...szívszorító volt hallani...megkértem Tibit ne hangosítsa ki legközelebb...
Később lementek a házba ahol laktunk...az "üres" szobánkban kiszúrta magának a Micimackós festésemet és eszeveszett sikonyálásba kezdett...nagyon édes volt ahogy örült neki :)
Szintén sírva fakadtam-mert azt még terhesen kezdtem el festeni neki..és ott kellett hagyjuk.
Persze egy falat nem lehet elhozni sehonnan...
Alapjában jól érezte magát,szépen aludt éjszaka is...nem volt vele gond.
Velem annál több! :)
Éjjel felkeltem mintha sírást hallottam volna-de csak álmodtam...üres volt a kiságy :(
Csupán a Romonyai kiságyban feküdt egy békésen pihenő 8 hónapos kicsi fiúcska :)

Apa most megint el akarja vinni Gerit a mamához...nem tudom engedjem-e.
Ha nem engedem szívtelen vagyok...na mindegy...had menjen-végül is az apukájával van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése