2011. május 6., péntek

Gyógyszerprogram-kettős vakrendszer része...

Tegnap voltunk megint a bökős doktornéninél :(
Csak 2 kis ampullába kellett most vért adnom az okos fejecskémből...de ez is megviselt :(
9860gr vagyok (fogytam) és 75 centit mértek (nőttem).
Sokat bukok még mindig.van amikor ugyan napi 1-2 alkalommal csak...de tuti másnap behozom :(
Anyu szerint nem igen használ a szer...most meg nem is tudjuk,hogy egyáltalán tartalmaz-e hatóanyagot a kapszulában lévő granulátum vagy sem :(
Anya fél!
Szerinte én is tejallergiás leszek(vagyok) mint Fanni volt.
Nagyon nem szeretné....és persze én sem,mert így egy csomó finomság meg lenne vonva tőlem...és hát hagyjuk meg,hogy a tejallergiából bármilyen másik ételallergia is kialakulhat a későbbiekben :(
Azért minden esetre bízunk anyával abban,hogy a program végére eredmény születik!
Jövő héten nem kell mennünk a bökős nénihez,mert telefonon fog az anyuval konzultálni...majd csak 2 hét múlva látom újra-de megígérte nem fog bökni!!!-Hiszek neki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése