2011. augusztus 11., csütörtök

Képek amik mostanság készültek

Megérkezett a Szundifotó pályázaton kapott nyereményem-Levendula/citrus illatpárna....Köszönjük szépen Nutrilab!!!! ...és persze ASB-nek is köszönjük!!! :)

Kis huncutkodós....

Apa és én....jól elvoltunk :)

Anya új haja...
Állandóan nézem...valami furcsa anyán....háááááááááááát persze,rövid a haja!!!

Az elengedhetetlen porszívócső :)

Na hol vagyok?....fent Laca asztalán :)

Fanni kényeztető hétvégén volt Kittivel....

Én alszom a strandon-Laca szégyenlős :)

Fancsikusz

Laca és barátnője Niki....nekem is a barátnőm-én vagyok a kicsi szerelme :)



2 megjegyzés:

  1. Jóóóóóóóóó a haj nagyon jó!!! Mostanság én is rövidben játszok:)))
    Szépek a képek!

    Puszi mindenkinek

    VálaszTörlés
  2. köszönjük Julcsy-nektek is millió puszika :D

    VálaszTörlés