2012. augusztus 21., kedd

Locsi Pocsi vendégségben

Bátyuskám és a barátnője kihívtak vendégségbe,hogy pancsoljak egy nagyot és anyával tudjanak grillezni.
Ahogy megláttam a medencét,már ruhástól szandálostól bele is másztam :)
Elég hideg volt a víz-de engem nem lehetett kiszedni belőle
Anyu levetkőztetett,mert árnyékban is volt vagy 40 fok
Jennivel jókat fürcsiztünk...állandóan öntözgettem kifelé a vizet-ő meg győzte pótolni
Aztán rajta ugráltam és azt akartam,hogy aludjon a vízben
Ők nekiálltak a grillezésnek,nagyon finomra sikerült.
A "husa" nagyon jó lett :)
Egész nap pancsoltam és nem akartam aludni
Aztán amikor anya elindult velem haza kb 10 méter megtétele után bealudtam a babakocsiban :)
Jól elfáradtam a levegőn és a vízben :)
Összességében szuper volt az a nap!
Köszi Jenni :)  "Dzseee"






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése