2011. június 19., vasárnap

Kukucskálás

Miután felöltöztetett anya...(sokat meztelenkedtem) felmásztam az ágyukra és irány az ablak!
Minden áron el akartam húzni a függönyt,hogy kinézhessek.
Másik ágyat tettek be anyuék magukhoz.....valami sarokgarnitúrát,hogy összecsukva több helyem legyen.
Az előzőnél szépen el tudtam mászni az ágy mellett és kikukucskáltam az alsó ablaküvegen.De ez itt most lehetetlen :(
Na szóval,fent voltam az ágyon és erősen rángattam a függönyt,hogy ne legyen útban a kilátásnál.
Nem sikerült a dolog.
Anya ekkor közbelépett és segített nekem...rendes volt tőle.
Én uzsgyi...a háttámlánál teremtem és néztem ahogy a szél fújja az ablakunk előtti kicsiny fa ágait.
Olyan érdekesen mozgott az ág.
Fanni is csatlakozott....biztosan kíváncsi volt arra mire én :)
Anya persze ott volt végig mellettem,hogy egy óvatlan pillanatomban,nehogy elinduljak az ágy széle felé....és zsupsz-leessek :(
Szoktam ilyet csinálni néha :(
De valójában nem tudom,hogy miért...biztosan nagyon sietek valahova :)
Szóval néztünk ki hárman az ablakon...csudi jó volt :)
Apa bejött és lefényképezett minket:

erősen figyelek....

Mindenki látja amit én???

Nagyon szépek vagyunk hátulról :)

Fannit is nagyon érdekli a látvány :)

Hát ennyi volt a nézelődés...
Jó sokáig elvoltam így

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése