2011. június 19., vasárnap

Malomvölgy 2

Miután kiértünk Melindáékhoz Újhegyre...bementünk Jázmin szobájába játszani.
Nagyon sokan voltunk :)
Ott volt Jázmin,Barbi gyermekei: Eni,Imi,Regő,Dönci és Edö is...persze én és Fanni is csatlakoztunk a csoporthoz,én először még apa ölében :)
A felnőttek hozzá is láttak a bogrács kiürítéséhez :)
Befutottak Rékáék is.
Ő is jött játszani.
Szüleink jókat beszélgettek.
Aztán anya kibontotta a bulátás zacskót és Rékussal elkezdtünk mi is falatozgatni :)
Jó nap volt!
Megismerhettem Barbiékat és Melindáékat.
5 Óra körül mindenki szétszéledett,mivel Melindáék másnap mentek nyaralni és készülődniük kellett!
Köszönjük a vendéglátást!
Elindultunk hazafelé...de előbb Barbiékat "felvezettük" az elkerülőn Szigetvár felé,hogy haza tudjanak menni.
Szuper nap volt!-Csak sajnos hamar eltelt.

(én azóta nyűgös vagyok-anya nem tudja mi van velem...."én meg nem árulom el neki" )

Apa-ölében jómagam,Edömér,Jázmin és Fanni

Melinda és Barbi eteti a kis csapatot:Regőt,Imolát és Enikőt

Játszunk

Mindenki éhes volt....nem kicsit....

Megérkeztek Klárikáék is Rékussal

Imi és Eni

Jázmin és Rékus-háttérben Edö

Gyerekkavalkád


Jól éreztük magunkat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése