2010. június 2., szerda

A kezdetek...(Kriszti és Babó története)

4 éve próbálkoztunk közös gyermekünk fogantatásával.
2009.novemberében sikerrel jártunk aminek nagyon örültünk,hiszen előtte 3 vetélésen voltam már túl.
Sok aggodalom,kétség és félelem volt bennem,de az orvos bíztatott.
Mivel 3 "babát" is elveszítettem így fenyegető vetélés miatt lettem veszélyeztetett terhes.
Melóhelyről rögtön Tp-re kellett menjek,mivel veszélyes hulladákokkal foglalkoztam...így veszélyeztettem volna babóca életét.

6 hetes ultrahangon bebizonyosodott babócánk jelenléte.

Mindkét gyermekemnek Lacinak és Fanninak is terhességem alatt írtam versikét.
Úgy döntöttem babócának is írok,de nem sikerült olyan vidámra mint már meglévő gyermekeimé...szomorkás hangulatú vers lett,de többek szerint még így is szép lett!


12 hetes uh-n babóca megnehezítette doktor bácsi dolgát,hiszen nem volt hajlandó kinyújtani magát,hogy rendessen le lehessen mérni.
Csak-csak sikerült.
Dokibácsi megjegyezte,hogy már most sok gondja lehet a gyermekemnek,hiszen egyfolytában okos fejecskéjét vakargatta. :)
Aztán amikor a képet szerette volna csinálni róla...pocaklakóm felemelte a kezecskéjét és integetett.
-Szia anya...látod! Itt vagyok és minden rendben van velem!!!

Ezt az élményt soha nem fogom elfelejteni!!!
Persze a nemét még nem sikerült kideríteni...de még van időnk.
Én kislányra várok,párom és gyermekeim kisfiút szeretnének...majd elválik :)
50-50% az esély :)

A szülés várható időpontja:2010.08.10.




4 megjegyzés:

  1. Szupi lett a bejegyzésed! Mindig foglak titeket olvasgatni , és nagyon várjuk a kis babócát! puszillak

    VálaszTörlés
  2. Tina egyszerűen nagyon ügyes vagy.Nagyon tetszik.Ha valami kell csak szólj nyugodtan,nagy örömmel fogom megcsinálni nektek.
    Névre szóló dolgokat is csinálok ha gondolod :D
    Isteni jók vagytok.Puszi nektek.

    Kagi

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen!!!
    Jubaba,Ágnes...aranyosak vagytok.Millió puszim nektek!!!!
    Köszönet a segítségekért!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez haláli.Nagyon tetszik.Ez most így nagyon kircsi :-)

    VálaszTörlés