2010. június 2., szerda

Erőteljes alhasi szúrás (Kriszti)

Nagyon megijedtem!
Egyik reggel arra ébredtem,hogy se feküdni,se ülni nem jó!!!
Csak a séta volt a megfelelő pozíció a számomra...
Egész nap csak szenvedtem jajjgattam...azt hittem itt a vég.
Vettem be fájdalomcsillapítót de eredménytelenül.
Este szintén nagyon rossz volt,alig tudtam elaludni.
Másnap szintén erős fájdalomra ébredtem...és megkértem apát vigyen fel a klinikára,mert ez nem állapot!
Kocsiba is ültünk.
Felérve a klinikára,hamar megjelent a dokibácsi...aki megvizsgált feltett egy-két keresztkérdést és mondta,hogy menjünk át az Uh-ra.
Vesémnél minden rendben volt.Babó normális méretekkel büszkélkedhetett,csupán egy probléma volt:
-Sréhen feküdt a hasamban a lelkem :)
Doktorbácsi azt mondta azért az alhasi fájdalom,mert babóca SARKANTYÚZ!
Huhh...tán csak nem egy kis kakas van odabent? :)
Sokat kell pihennem és Magnesium-calcium kombinációt kell szednem.
Szépen könyörögtem babónak ne csinálja ezt velem...fáj és legyen kedves kússzon arrébb egy pindurkát!
Aznap este még rosszul voltam...szintén nem ment a fekvés...de másnap reggelre mintha elvágták volna.
Megnyugodtam! :)
Babócka szótfogadott!!!

2 megjegyzés:

  1. És még csak most jön a vége :) De ezt csak a nők bírják , úgyhogy kitartást!

    puszi

    VálaszTörlés