2010. június 2., szerda

Mindent elölről kezdeni (Kriszti)

Igaz régen volt már,hogy a fiam született(csekély 15 éve) de mintha újra élném azokat a pillanatokat,napokat.
Minden egyes ruhadarabot beszerezni a kis jövevénynek,ágyról nem is beszélve.
Hát hosszadalmas folyamat lesz,mivel az összes kinőtt ruhácskákat már tovább ajándékoztam ismerősöknek,rokonoknak.Persze biztosan lesz 1-2 ruhadarab amit valakitől megörökölhetünk,de sok kis motyó kell egy babának...szerintem ezt nem kell részleteznem.
Még jó,hogy be vagyok regisztrálva egy aukciós oldalra...onnan sokmindenhez hozzájuthatok,úgymond potom pénzekért.
Így el is kezdtem a nézelődést és a vásárlás,már egészen korán...Februárban.
Egy-két dologról rakok is fel képet.
Első rugi amit vettem babócának.Szép élénk színek és nem utolsó sorban elefántos(ez utóbbi apu beceneve miatt van)

Ha kislány-erre is fel kell készülni :)

Szintén elefáni miatt :)

Hát nem édes kis együttes :)

Ezek mindössze 400forintba kerültek :)

Sapka,kesztyű és tutyika....

Augusztusban meleg lesz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése