2010. november 10., szerda

2010.11.09. Oltás és tanácsadás

Ma voltunk Tanácsadáson ahol megkaptam a 3 hós oltásomat.
Képzeljétek!Egy hangom sem volt.De komolyan!Még a doktor nénik is csodálkoztak rajta!
Ilyen egy igazi férfi :)
Cserébe azért lepisiltem a rugimat és a bodymat :) aminek anyu nem igazán örült.
De Istenem-ez van :)
Megmértek.
Fejlődöm :)
Már 61.5 cm magas vagyok és a súlyom 6570 gr.
A fejkörfogatom meg már 42 cm.
Nem igazán mondja meg senki rólam,hogy koraszülött vagyok!
Egyszóval jól viseltem az oltásomat!

Aztán felmentünk a mamához-elújságoltuk neki az egészet.
Ő is büszke volt rám!
:)

Hazafelé felvettük a tesóimat akiknek edzésük volt és irány darány az otthon melege! :)
Este fél 8-ig aludtam ,majd felkeltem enni...újabb alvás .
Éjjel 2-szer felkeltem,rosszat álmodtam és kicsit fájt a lábam,de apa és anya karjaiban megnyugodtam és ismét tudtam alukálni.
Reggel 6:45-kor kértem újra enni! :)

...és képzeljétek!
Kaptam anyukáméktól Borostyánláncot.
Reméljük nekem is beválik,mint sok ismerősünknek!!!
Ugye milyen jól áll?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése