2010. november 10., szerda

Ismét vendégünk volt

2010.11.04-et írunk.
Ma délután kijött hozzánk pár napra nővérkém osztálytársnője Liliána (Lila,Lilus)
Mellesleg ő Ágibébi kislánya (Ágibébi anyu barátnője)
Nagyon aranyos mindkettő csajszi.
Állandóan csak mosolyognak rá,kedvesen beszélnek hozzám.
Lili még mondókákkal is megörvendeztetett engem :)
Aranyos kislány!
Fannival este 11 óráig fent voltak...aztán elaludtak nagy nehezen.Én nagyon mélyen aludtam,mindebből kimaradtam :)
De anyu mesélte Áginak.
Aztán a lányok hajnali 3-kor ismét felébredtek,mert nem tudtak aludni és tv-t néztek.
Reggel 4 és 5 között visszaaludtak.
De jó nekik!
Én este 8-kor ettem utoljára és reggel 6 előtt pár perccel ébresztettem anyut,hogy éhes vagyok! :)
Pénteken elmentünk anyával és apával bevásárolni egy nagy áruházba...addig a lányok otthon maradtak.
Jól viselkedtek
Kaptam anyuéktól egy piros mikulás sapit...nagyon jól áll rajtam :)
Majd én leszek a Mikulás! :)
Csinin fel voltam öltözve mert sokan megbámultak :)


Hazaérve bealudtam :)
Ismét jól éreztem magam a lányokkal.
Szombaton szegény Lili egyedül maradt anyuval és velem.
Apukám dolgozott és a tesóim elmentek az ő apukájukhoz.
Anya felöltöztetett és Lilussal elmentünk egy nagyot sétálni.
Hazafele vettek maguknak krémest és amikor én aludtam őke megették.
De irigyek!-nekem nem hagytak belőle! :(
Amikor felkeltem ügyes Lili megetetett engem,persze anyu kérésére...mert az anyukámnak fűtenie kellett!
Lilus megoldotta a feladatot!Profi módon.Még egy kicsit fel is vett utána :)
Este aztán jöttek Liliért a szülei és hazavitték.
Sokat beszélt nekem ez a kedves kislány.Énekelt,verset mondott és mókás arcokat vágott közben.
Nagyon élveztem.

Köszönöm a jó társaságot!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése