2010. november 10., szerda

Egy újabb babatali


Anyu már szombaton be volt zsongva...izgult és tervezgette a hétfői találkát a fórumtársakkal.
Hurrá!Ismét együtt a Pécsi csapat!
Anyukám gondosan eltervezett mindent :)
Vasárnap neki látott a Sharlotte torta elkészítésének.
Izgult,hogy sikerüljön neki....
(tudtam,hogy menni fog,nem először csinálja és ügyes benne) :)
Kissé beújított de nem volt vészes...pedig szerinte jól eltolta. :(
(ne higgyetek neki)
Hétfőn reggel az anyu miután megetetett engem,nekilátott megcsinálni a rizst és kikeverni a fasírozottnak valót.
Aztán elkezdte a sütést...illetve csak kezdte volna...
A gázpalack pont kifogyott...anyu panaszkodott nekem...én meg kinevettem.
(bocsi anyu...nem tudom még ez milyen elszomorító dolog)
Aztán a papám lejött,hogy kicserélje,mivel anyu nem találta a villáskulcsot :(
Gyorsan bekapcsolta ismét a tűzhelyt és nekilátott a sütésnek.
97db kis mini fasírt golyókat sütött ki.
Nem nagy mennyiség,hiszen egyszerre 30-34db fért be a serpenyőbe :)
Gondosan összekeverte a salátát,felvágta a mozzarella sajtot a tetejére...és voálá :) elkészült.



Amikor a lányok megérkeztek a pajtásaimmal...egy kicsit trécseltek a felnőttek,velünk foglalkoztak,megetettek minket...és irány a konyha ahol a finomságok vártak rájuk :)
Mindenkinek ízlett a menü :)
Évi (Tomi anyukája) még Muffint is hozott :)
(mákos-meggyes)
Anyunak nagyon ízlett!
Az összes babatársam szépen fejlődik...
A legkisebb súlyú Réka baba...aztán Tomi baba...majd Zoé csajszikám...és nem dőlt el a verseny köztem és Bercibó között.
De szerintem viszem a pálmát :)
Zoé még a falam előtt is le lett fényképezve,bizonyíték,hogy nálam járt!

Tomival beszélgettünk...illetve anyu beszélt neki...én meg anyunak...érdekes volt :)

Réka meg a kezét ette...biztos anyukája nem adott neki enni.(na jó ez nem igaz...csak jól jött ki)

Bercibó mint mindig csendben elvolt.Evett majd aludt.


Jól éreztük magunkat és remélem máskor is eljönnek hozzánk!!!

1 megjegyzés:

  1. Óóóóó micsoda dolgokat rittyentettél a vendégeknek, én nem mehet legközelebb?? puszi ja és Gergő is gyönyörűséges úgy nem mellesleg!:)))

    VálaszTörlés