2010. június 3., csütörtök

Akkor most megmutatom végre a szüleimet is...

Sziasztok!

Bemutatnám a szüleimet végre!
Anyukám: Krisztina és Apukám: Tibor


Már most sokat hallom,hogy beszélnek hozzám,cirógatnak,simogatnak.
Apa valami kék színű fényes dolgot szokott anyu pociján keresztül mutogatni nekem.
Lövésem sincs mi az...de valami "LED" szót hallok mindig.
Anyu sokszor meséli a tesómimnak,hogy annak idején úgy sírtak,hogy: leeeeeeee....
De ennek a szónak nincs a végén "D" betű.
Na majd ha kibújok,biztosan rájövök a csalafintaságra :)

Anyu nagyon sokat könyörög nekem,mert állítólag rossz helyen fekszem...és mindig nyomom,de annyira,hogy az neki nagyon fáj. :(
-Sajnálom Anyu!!!- nem direkt csinálom.

Már nagyon kíváncsi vagyok a család összes tagjára!

Van valami szőrös négylábú kis valami is anyuéknál...sokat fekszik anyu hasára és csiklandoz ha nekifeszülök anyu pocijának.
Selymes érzés.
Neki is valami hasonló neve van mint nekem...legalább is úgy vettem észre.
Engem anyuék: Babónak szólítanak...
Ezt a szőrös kis valamit meg: Bubónak hívják.
Nem tudom mi lehet,de ha kijövök őt is megnézem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése