2010. június 3., csütörtök

Korai vizesedés....zsibbadás (Kriszti)

Húsvét másnapján arra ébredtem,hogy a bal felem zsibbad.
Az arcom,orrom,szám és a bal kezemen lévő hüvelyk,mutató és középső újjam.
Megijedtem!
Ilyet még soha nem éreztem!!!
Mi történik velem?Nem elég a sok hasszúrkálás,görcs és hátfájás...még ez is?De vajon mitől?Valamire allergiás lehetek?
Rengeteg kérdés merült fel bennem...válaszokat magamtól nem találtam.
Így telt el az egész napom.
Másnap már annyira paráztam a dologtól (toxémiára gyanakodtam) mivel észre vettem,hogy a bokám is kezd szépen dagadni.
Irány fel a klinikára!
Vérnyomás mérés,vizeletteszt,vizsgálat...
Majd az orvos felírt gyógyszert (emelte a megne-citrit adaogot) és azt mondta ha 2-3 napon belül nem múlik menjek vissza!
Nem lettem okosabb-nem tudta megmondani,hogy mitől van ez.
Körzeti szerint meszesedés vagy babóca nyom egy ideget...csak néztem mint a moziban!
Szomszéd barátosném Orvosi Gyógymasszőr-átmentem hozzá-elmondtam neki a bajomat.
Szépen megmaszírozott nyaknál és azt mondta szerinte elfeküdhettem magam...illetve elnyomhattam egy ideget.
Akár hiszitek-akár nem,2-3 nap múlva enyhültek a panaszok és ahogy jöttek úgy el is mentek :)
Féltettem Babómat!
Azóta minden nap néztem a vérnyomásomat,még többet pihentem (már amennyit lehet 2 gyerek mellett) és felpolcoltam a lábamat.
Védőnő tanácsára 2 hetente jártam hozzá vizeletteszt és vérnyomásmérés miatt.
Minden rendben volt/van.
Vizesedést el kell fogadjam :( Állítólag nem vészes.
Sómentes étrend!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése