2010. június 3., csütörtök

Úszkáltunk (Kriszti)

Fancsám megkérdezte nem-e megyünk el úszni?
Ugye 18 hétig minden tiltott volt,gondoltam egy próbát megér :)
Végül is nem gyógyfürdőbe,termálvízbe megyek.
Összepakoltunk egy szombati napon és elmentünk az ANK-ba úszni.
Csodálatos érzés volt.Sokkal könnyebbnek éreztem magam a vízben és Babónak is tetszhetett a dolog,mert úszás közben szépen óvatosan nekifeszült a hasfalamnak :)
Sokáig ugyan nem bírtam...20 perc után kimentem pihenni...
Na ez már őfelségének nem volt ínyére :)
Úgy kapálózott rugdosott,gondoltam hiányzik neki az úszás.
Hát vissza mentem a vízbe és ismét szép finoman nekifeszült a pocakomnak.
Majdnem sírva fakadtam.
Bár nem tudom,hogy valójában ezt szerette volna-e a kis albérlőm...de a jelek alapján nagyon meg volt elégedve!
Fanni is nagyon jól érezte magát,ott volt 3 barátnője is...én mintha ott sem lettem volna :)
Hazafelé benyomtunk egy banánt-hiszen a kalóriának meg kell lennie :)
Itthon csinált rólam Fanni egy képet...úszás után babó szintén a hasfalamnak feszült. :)

26 hetesen kicsi albérlőmmel :)

Azóta is visszavágyom a vízbe...de eddgig még nem jutottam el :(
Még szülés előtt biztosan pótolni fogom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése