2010. június 3., csütörtök

Ismeretlen Ismerősök


Anyukám beregisztrált egy fórumra,ahol vele egyidős kismamákkal tud beszélgetni,ismerkedni.
Nagyon aranyos emberek vannak ott...és képzeljétek van egy csomó olyan kismama aki hozzánk közel lakik :)
Anyuékkal szoktak találkozni és ilyenkor mindig fagyiznak,amit én nagyon szeretek!!!

Itt anyukám és nővérkém eszik a fagylaltot...No persze én sem maradok ki belőle :)


Van egy külföldi néni is aki nagyon aranyos és már vele is találkozott az anyu!
Kaptam tőle pár dolgot: hálózsákot,csörgőket,meg egy babahordozóra szerelhető játékot.
Ez utóbbi már le is lett fotózva amikor Laci testvérem összeszerelte nekem a babakocsimat.
Most bemutatom a kismamákat nektek.


Ő Barbi...aki külföldön él...Pont leányzója haját copfozza össze :)


Bal oldalon látható Tünde és jobb oldalon Klárika :)
Jó nagy fagyikelyhet esznek...ő babájuk is biztosan nagyon szereti a fagyit!!! :)


Ő Évi! Pocaklakója Tomika aki szintén rajong a hideg ám édes nyalánkságért! :)

2 megjegyzés:

  1. Húúúúúúú te aztán gyártod a bejegyzéseket!!
    De nagyon jók!
    Azt hiszem most már lassan mi is összefuthatnánk, és ha kell valami szólj! Bár úgy látom ennek a babócának is mindene meglesz. :)

    VálaszTörlés
  2. Így van! Megvan mindene...csak a költözés hiányzik...illetve az van vissza :D
    Júliusban megyünk Romonyára :)
    Én is szívesen összefutnék veletek :)

    VálaszTörlés