2010. november 3., szerda

Jó sok idő telt el....

Hát kedves olvasóim...megvallom régen nem írtam már a blogomba.
Sok minden történt az elmúlt hónapok alatt.
kezdjük ott,hogy már elmúltam 3 hónapos.
Igazi nagy legény lettem.
Legutóbbi mérések alapján 6100 gr voltam és már 58 cm magasra nőttem.
Még sajnos sokat bukok...de mellette irdatlan sokat hízok és növök.
Mi lenne ha nem buknék?????????
Jajj nekem....lehet,hogy már ütném a 7-8 kilót? :)
Na jó...csak vicceltem.
Nagyon jókedvű kis srác vagyok.
Sokat nevetek,szeretem ha beszélnek hozzám.
Bubu kutyával is ismerkedem...aranyos jószág...mindig megszagolja a fenekemet.
Anyu szerint rá van alva a kakiszagra...
Szegény kis ebedék...ennyi jut csak neki?
Ismét rakok fel képeket is...
Azért,nehogy csak olvasni keljen :D




Bubu szagolgat

Egy kis hiszti mindig kell...

Nagyon hideg volt kint....







1 megjegyzés: