2010. november 3., szerda

Pécsi mamánál is van lakosztályom


Anyuék vettek nekem még egy ágyat.Persze nem mintha az előzővel baj lenne...de Pécsre is kellett egy a mamámékhoz ha ott alszunk.
Aludtam én már puffon asztalon-megmondhatom nem volt valami kényelmes.
Ezért kaptam ágyat.
Az én drága mamikám egy angyal.
Anya vett anyagot amiből a nagyi ágyneműt varrt nekem.
Szuper jó lett!
Élénk színek nagy minták jellemzik.
Állatos...persze van rajta majom meg oroszlán is.

Na elkészült én meg birtokba vettem :)
Persze előtte a nagy ágyról csodáltam meg :)


Ugye milyen széééép?


Ez egy kicsit messzebbről lett fotózva.Még zenélőm is van :)


Na így nézek ki benne :) Vagány nem igaz?


Nagyon kényelmes ágyikó és tetszik a garnitúra amit csinált nekem az Ili mama.
Köszönöm mamikám!!!

1 megjegyzés: