2010. november 3., szerda

Pesti rokonok...

Húúúúúúú de boldogságos voltam.
Megismerhettem végre a nagybátyámat is!
Pestről jött le a menyasszonyával-Anitával-hozzám.
Én már előre gyúrtam...hogy el tudjam verni...persze megijedt tőlem és "megfutamodott"


Nesze neked rasta hajú nagybácsi!!!
Kitépem a hajadat!


Hoztak nekem rucikat is...
Nem kellett volna.de aranyosak voltak.
Kaptam egy macis kék felsőt...amiben anya szíve csücske lettem (persze előtte is az voltam)


Kék,plüss macis :)


Úgy tekintenek rám mint egy kis angyalkára...hát nem édesek?

Nagyon szőrös szegénykém...remélem én nem ilyen leszek :)

Imádnak engem...

Elmentünk sétálni...etettek,dajkáltak...3 napig kényeztettek....
Erre nem haza kellett menniük-kezdődött egy újabb hét,munka és itt hagytak engem...szomorú :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése